• Skademeldingsskjema

Skademelding

Skademelding

Melde skade?

Trykk på linken nedenfor og bruk den nedlastbare versjonen av skademelding for bilglass.

 

Har du problemer med nedlastingen, eller spørsmål i forbindelse med utfylling, kan du ringe oss eller skrive ditt spørsmål i skjemaet «Kontakt oss i dag» til høyre på siden og vi vil hjelpe deg å fylle ut skjemaet for skademelding.

 

Du trenger Adobe Reader for å åpne skjemaet dersom du ikke bruker Google Chrome sin nettleser hvor dette er innebygd.

Hvorfor velge vårt skademeldingsskjema?

  • Informasjonen fra kunde og verksted blir samlet på ett og samme skjema
  • Effektiviserer dokumentasjons prosessen
  • Enkelt å fylle ut
  • Vi er behjelpelig hvis noe skulle være uklart.

Ta kontakt og vi hjelper deg via vårt kontaktskjema, e-post, telefon eller personlig hvis du kommer til en av våre avdelinger.

Hva må fylles ut på skjemaet?

På vårt skademeldingsskjema er det den hvite, øvre halvdelen av skjemaet som må fylles ut av kunden.

1. Informasjon om deg og din forsikring

Her skriver du navnet på forsikringsselskapet som din bil er registrert på.
Ditt eget navn, telefonnummer, E-post og adresse skal også skrives her.
Om du er registrert næringsdrivende etter lov om merverdiavgift, vil bli spurt, da kan du krysse av i boksen: JA / NEI.

2. Din bil

Her fylles ut informasjonen om hvilken type bil som skal repareres.
Bilens fabrikat, type, modell og registreringsnummer. Om det er en personbil, varebil, lastebil, buss eller annet.

3. Skaden

Her fyller du ut informasjon om skaden, hvor skaden fant sted og til hvilken tid.
Når inntraff skaden: dato/tid
Skadested: Fylke/kommune/vei/sted
Er det ved bilkontroll før skaden gitt påbud om utskiftning av ruten(e)? da kan du krysse av i boksen: JA / NEI.
Du krysser av i en boks for hvilken bilrute som er skadet: Frontrute, Siderute, Bakrute eller Annen.

4. Underskrift

Her skal det fylles ut dato og signatur til enten føreren av bilen eller forsikringstagerens navn.

Resten av skjemaet vil fylles ut av verkstedet.